dagen efter dagen ..

HALLÅ! :D

Nu har man fyllt tant (20) & jag älskar det ;D

Igår kom Anna & Kells hit och mös och drack lite ;) Sedan movade vi till stan.. Handlade cider inne på utposten och beslöt oss för att dra till Vallåkra! Skulle vi inte gjort. Vi var helt PARTY och kommer dit och de typ dödar ens humör!

Vi tog tåget tillbaka till stan 23. ngt! .. Det slutade med att jag, Anna och Sniky satt och mumsade på varsinn dricka inne på crom..

Idag mår jag sådär, riktig bögdag idag! Jag tycker inte alls om att må såhär!
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som är fel, men jag har mina aningar.. Skönt att få ha skrivit av sig idag, hela dagen har bara varit skrivande och skrivande. Men det är också skönt ibland!

Vad som gäller just nu är att jag vill att mamma ska komma hem, de är och handlar och jag hungrar ihjäl!
Sedan dra in till Kajjan lite i väntan på Annsipannsi! :) Dax för en kvällsfikis! :D

Nu ska jag dyka in i duschen! HAVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback