det är krig..

Förstår inte hur jag fan jag får ihop det! Mina drömmar är så himla knepiga, som Pesa sa idag köp du också dig en drömfångare(?) Jag får nog fan göra det..
Inatt var det återigen dax för mig att dras iväg till drömmarnas land. Minns inte hela drömmen tur är väl det!

Jag befinner mig i ett hus/stuga och där ligger massvis med kroppar.. Kan väl inte riktigt se vem kropparna tillhör när jag sedan står med en flaska i handen.. Har ingen aning om vad flaskan innehåller men jag häller det på kropparna. Sedan startar elden och alla som kunde springa sprang ut.. Sedan sprängs hela huset/stugan i luften och vi klarar oss! (har ingen aning om vem vi är) Nu börjar det urarta!

Vi börjar springa in i skogen och man hör massa skott och ser massa eld överallt.. Det smälls och har sig! Modig som jag är återvänder jag dit där vi sprängde och ska se vem som var inne i huset. Jag träffar min vän S som är helt sönderbränd, men nog kommer klara sig! Då berättar han för mig att D & J också bafann sig inne i huset/stugan och jag drabbas av panik! Springer upp i skogen igen för att döda mina medarbetare!

Men det känns omöjligt att helt plötsligt byta sida (av kriget som då pågår) så jag lägger mig ner tillsammans med de andra i en grop! Skjuter och skjuter och kastar handgranater på dem andra! Sedan tar våra fiender upp ett par solbrillor. Dessa visas sig då vara laddade med skott och de kommer närmre och närmre och tillslut vaknar jag! HUR FAN FÅR JAG TILL MINA DRÖMMAR?! haha! (hur det gick för alla skadade har jag ingen aning, men förhoppningsvis bra)

Nu ska jag åter lägga mig till ro för att sova!
IMORGON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! :D
Sovgott dröm sött om alla kryp du mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback