döBRA!!..

Alla pigga & glada! :D
wooopwooop jag är sugen på ikväll och jag är sugen som faaaan! :D

Igår var det en hejdunrande kväll som innehöll mycket dricka och trevliga människor.
Ibland blir jag så fundersam över varför man klagar, när det är så jävla bra! :D hah.
Jag & Anna åkte hem till Joel på ättekulla & började dricka, allt kändes segt men humöret svek aldrig :)
Vi åkte in till elstada och fortsatte med drickandet & tillslut hamnade vi på Tempel! Vilket var trevligt.. ithink hah! Sedan åkte alla hem till Robin och soooooov :)

IDAG , blir det Pascha.. Vi har bord osv så det lär också bli nice!
Anna, GLÖM INTE KAMERAN! Av någon anledning känns kvällen mycket bättre dagen efter om man har dokumenterat kvällen lite ;)

Hoppas ni får en bra kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback