en till mus i vårt hus?! ..

Alltså helt seriöst nu! Min lille bror har en mus i en BUR! Den slår alltid svansen i buren så det låter givetvis! :P MEN nu hör jag detta ljud inne på mitt rum!?.. Har vi kanske fått en inkräktare i vårt hus, en liten mus? Jag måste ta reda på vad det är som låter.. Gick in på Benjamins rum och hittar hans mus sovande ;b ..
Den har rymt några gånger & när den väl sprungit förbi mig har jag nästan dött! .. En liten svart sak med svans som svansar runder på ovanvåningen! USCH! Hoppas verkligen inte att det är en mus, WHAT'S UP med möss liksom! Undra vad det kan vara?! :s
Kankse är det Mr and Mrs Mouse.


Kommentarer
Postat av: jessica

va fan ingen mus i mitt sovrum...ta reda på vad det är

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2010-01-25 @ 18:33:56
Postat av: Natalie

HAHA! Jessica då. Jag har iallafall inte hört ngt på ett tag ;) Vågar inte riktigt leta :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback