vi är som en familj! ..

Alltså HEJ!
Jag är så himla snurrig i huvudet och jag älskar det.
Sitter just nu i sängen like always och funderar ... över mitt liv.

Det känns som att jag faktiskt har det ganska bra just nu! ..
Visst saker och ting kunde ju varit bättre, men så är det väl alltid?! Man är aldrig nöjd!
Mitt lilla umgänge känns som en minifamily som ser efter varandra. Vi dricker äter festar och sover tillsammans och det känns fantastiskt ;p Det känns verkligen så också! Det är alltid så vart vi än befinner oss så är vi alla tillsammans tills det är dax för bedtime, Jag är glad som har er :)

Ihelgen har jag haft det sjuuuuuk trevligt, som alltid! Eller oftast..
Igår var vi hemma hos Robin, jag anna joel emil & illir eller hur han stavar det ;b Drickan anlände halv tio så det blev att vi sex hetsdrack två vodkaflaskor tills klockan blivit tjugo i elva.

Vi åkte till elstada och smög in på Pascha ;)
Där väntade ett bord med champange. Den tömdes och sedan var hela sällskapet i baren!
Kvällen slutade kvart över ett, då jag inte ville mer! :D hahahah. End of story!

Nu ska jag bara se famåt. Om 9 days fyller jag 20 år :) Och det lär inte bli lugnt. Nu ska jag checka CSI för att sedan sluta mina ögon!.. Vet man egentligen om man är redo för att sova någon gång ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback