lunds universitetssjukhus..

SOLIGA DAG.
Ändå så himla kallt i vinden!! Jag blir fan knäpp. Så himla tråkigt att det ska vara svinkallt ute..
Idag väckte mamma mig för att sedan sätta oss i bilen helt döda! Upp till lund och hälsa på Stig.
Hoppas på allt att detta kommer lösa sig. Jag förstår inte att det kan hända. Och inte nu på det här viset. Att sedan det hände i sverige var en otrolig lättnad!
Efter besöket åkte jag, Jessica & Lucas till elcity för att gå loss på allt, eller inte.
Handlade ett mobilskydd till min mobil eftersom jag inte vill att den ska få massa skit i sig på jobb.
Sedan krängde vi chokladtårta på falmans! MUMS!
Längtar till lönen kommer verkligen jag vill handla lite klippa mig färga mitt hår och allt där till!

På fredag är det midsommar dåjävlar ska det mysas ;)
Vi hörs & ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback