puss & slem du vet vem..

fyfarao vad jag har hostat inatt imorse & idag!" USCH!
Det finns nog inget värre än att vara förkyld!

Rean har startat och jag har bara handlat ett par jeans och ett línne.. Köpte ett par nya skor i söndags också MUMS! looove it.

Kan inte handla mer eftersom jag inte har pengar så får vänta tills onsdag då min feta lön kommer!
Jag har bestämt mig för att strunta att ens visa mig i stan nu när jag inte har pengar..
För av ngn jävla anledning hittar man ALLT när man inga pengar har!

Får kuta igenom stan när jag ska till bussen!!

Nehepp nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng för att sedan ta mig till apoteket & handla någon kuckelimuck medicin! Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback