3 mars..

Gokväll!
Ligger i min säng lite småtrött men kan ändå inte somna blev lite lätt sugen på Mars :) !
Igår var en hejdundarandes dag tillsammans med Kajsa (bajsa) numera ;)
Först möttes vi upp vid konserthuset för att sedan ta 22;an till el välo! Där gick vi loss på visa korten och minglade ;) Efter många om och men bestämde vi oss för att sluka i oss Mc Donalds! Men kom snabbt fram till att det inte alls finns samma utbud på väla så vi gick ut för att ta bussen till knutpunkten.
Får springa till 22;an för att åka in i city. När vi kommit fram rullar vi upp och möts av ett vimmel fjortisar och annat lösaktigt folk! Beslutar oss för att ta bussen upp till Stattena & käka.

Ner i elstada sen igen för att inhandla Kajsas nya kavaj som hon hängt undan. Vi köpte likadan och den är SÅ snygg! Sen luffsade vi runder inne på BR av alla ställen och tryckte på allt som gick att trycka på så hela BR stod och tjöt, rätt charmigt faktiskt ;)
Jag hittade lera som jag ville handla med det ville inte Kajsabajsa, så det blev ingen..
Varför jag ville ha den? - Men Kajsa vi delar på den, det är ju så mysigt att bara sitta och trycka på!? :D
Men det blev ett nej, Tack Kajsa :)
Åkte hem till henne och mumsade i oss massa onyttiga saker och sen hoppade vi i loppelådan.

Imorse vaknade jag av host attacker och sedan plingade det i min mobil.
Sarah var det som textade mig och jag steg upp.. Jag Kajsa & Trine käkade frulle kollade på tv sen åkte jag hem till abborré ;D  Hon mötte mig vid citygross och vi handlade en cola :)
Bosatte oss i hennes kök och satt och pratade om allt mellan himmel och jord..
Sen tittade vi på tv  & sedan var det dax för maaad. Vi lagade spetta och pommes och sen checkade vi lite tv till.. Vi gick även och handlade en gång till på citygross! Sen följde jag med henne till hennes jobb en snabb runda och där var även Frida så vi minglade lite där sedan kom mammi och hämtade mig! MUMS vilken bra dag detta har varit och det var verkligen på tiden att vi träffades idag :D
Det har varit två helt underbara dagar och det gillar jag!

Imorgon ska jag möta upp Pesa & Sarah för att sedan åka till polishuset och hämta Sarahs pass..
Ska även se om jag kan få ngn tid hos frissan imorgon! Mitt hår måste fixas NU! :)
Ser ut att bli en mysig dag även imorgon!
Nu ska jag sova ihope! =) vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback