Bom sicka bom..

ä du me' på den?

Igår åkte jag hem till Annelie, Catrins moster. Vi började dricka men jag satt nog mest och glodde. Drack 5 cider sen ner mot Bara Rock för att lyssna på Poffe och co! Det var trevligt. :)
När dem stängde åkte vi tillbaka till Annelie för efterfest! Men det slutade med att alla sov som små barn :)

Söndag söndag skööööna söndag!
Jag vaknade upp hemma hos Annelie, sedan var det dax för fotboll på Heden!
Råå vann med 3-2 , så vinst blev det iallafall. De mötte ett Malmö lag så det var mycket hets på läktaren, JUST KIDDING!  Men jag kan ju säga att kallt var det FYFAN!? BRRR.

Nu ska jag fortsätta med att Facebookamig :)


Kommentarer
Postat av: anna

HAHA, hetsa du? ;)) hah :D Fighternatta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback