fullrulle..

BLÖÖ, idag är det lördag och jag är helt seg ;b
Igår var jag hemma och visste inte vad jag skulle göra :) Åkte hem till Sanna och gosade lite för att sedan ta mig upp till Anna. Där var det folk och vi drack! Jag ville ut men ingen annan så jag åkte till staden själv, dock hade jag telefonkontakt med folk som var ute :) Drack drack drack för att sedan slösa pengar på taxi hem!

Påväg till staden så satte jag mig på bussen och märkte att det inte var ngn annan som var sugen på att ta bussen så jag skuttade fram till busschauffören ! Satt hela vägen till stan och pratade med honom D'OH liksom, så jävla pinsam.. Stackare.

Idag blir det all in igen eller ngt, cider är ordnat och jag ligger och degar. Ska snart in i duschen och sen ska jag till Catrins moster och dricka. Sen ska vi stötta Poffe ikväll ;D lär bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback