guldfeber..

Vaknade 12.07 idag SKÖNT att sova ut faktiskt :)
Skickade iväg ett mess till Anna och vi kom fram till att mötas kvart i två istan!
Skönt att man bara kan promenera dit nu, inte främst för kroppen och knoppen :)

Vaknade innan också drömde en väldigt konstig dröm!
USCH jag orkar inte sånt, varför ska jag alltid komma ihåg mina drömmar. Det är fruktansvärt emellanåt!
Fortsatte drömma på drömmen när jag somnade om, det var inte mest spännande..
jagvetjagvet!

Har glömt att nämna det, men jag är singel igen :D haha! Anna har ju skaffat sig en pojkvän så de så! :)
Kul för henne <3 :) Ensam är starkast! ;)

Igår blev det blio för mig och & Pesa :) Myspys! Filmen var också bra måste jag säga! Valentines day värd att se!

Jahappsi, jag är sugen på att öppna min plånbok och gå loss på allt idag!
Jag vill handla skor skor skor kläder nytt smink hårtillbehör! Jag vill ha mera skor! Jag älskar deeet! :)
Nästa lön då jävlar, men måste ju slösa upp denna lönen också! Inte så svårt när den snart är slut igen ;( hah!!!
Tänk om jag vann en miljon! Det hade varit guuuld.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag är singel igen?!?! OMG att du bara har mage att ljuga så.

2010-04-14 @ 01:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback