kom ut och lek då?

Vaknade 00.10 i natt för att spy upp mitt illamående som startade när jag satt och kollade på tv igårkväll!
Fyfan vad man känner sig ensam när man är uppe helt själv mitt i natten och kräker..
Jag kände mig sjukt ensam inatt iallafall så jag gick in till mamma efter mitt besök på toa ; 
Jag : Mamma, jag har spytt!
Mamma : Vardå?
Jag : I toan så klart!
Sen gick jag och la mig. WHY! hahahah! Varför går jag in och väcker mamma liksom? ;p hah! SÖTT!
Bara för att få berätta det för ngn liksom.

Sen sprang jag på toa minst två ggr i timmen tills mamma och dem gick upp då var klockan sju! Dock kräkte jag bara en gång.. Men vilket är egentligen värst spy eller skita?! hah! 
Helt död och hungrig var jag imorse men efter jag pratat i telefon i 20 så somnade jag som ett barn. Vaknade 12 åt lite fil sen sov jag till halv fyra..

Nu mår jag bättre, wiiiieho!
Mamma är och handlar lite soppa till mig och jag sitter i soffanoch nördar! David ville att jag skulle komma ut och leka. Men det känns inte så spännande.. Får isf ta med mig toastolen ;b MAhahahah.
Nu ska jag kolla ngn film och dricka ännu mer proviva! ;DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback