kommer inte ens på en rubrik..

Måndag måndag måndag...
Fyfan vad det suger riktigt mycket!
Kom till jobb vid kvart i sju i morse och kände att jag inte hade vaknat ännu.
Idag har jag i princip bara stått och klagat på hur trött jag är.
Jag bryr inte mig om någonting idag, helt likgiltig och det känns inte ok!

Trött på att bara vara här i helsingborg stå på bertex och jobba hela dagen bara stå och fundera på " Vad vill jag med mitt liv!" jag har inte en jävla aning.. Verkligen inte.. Helt jävla sjukt att inte ha någon som helst aning om vad man kan tänka sig att utbilda sig till.. Jag måste forsätta att fundera på vad jag vill!
Det börjar lukta mer och mer Kalifornien för min del.. eller vadfan vet jag!

Idag känner jag verkligen att jag hade behövt någon som bara hade kunnat vara hos mig, som förstår allt detta.
Men, man kan väl inte få sin vilja igenom alltid. Sitter hemma hos Jessica nu & det är verkligen välbehövligt att vara hos sin syster :) <3

Vi ska strax åka och handla lite saker och sen ska jag laga mat till oss..
Pasta och en jävligt GOD sås är det som står på menyn! MUUUUUUUMS säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback