Helsingborg..

hosthost & HEJ!
Det var ett väldigt tag sedan jag kände för att dela med mig lite av mitt liv.
Känner inte för att säga ngt till äckliga intima helsingborg.

Känner inte för att lotsas om någonting.. Känner att hela den här situationen är på en nivå jag aldrig kommer låta mig själv sjunka till.. Stackars Helsingborg.

Alltså att man har tid att lägga ner så mycket skit på annan skit är ju helt otroligt. Att man inte lär sig något av det istället och sedan gå vidare mot nya höjder!

Neeejdå. Då ska man stanna kvar på samma sjuuuukt låga nivå för att man är rädd för vad andra kommer att säga, man måste helt enkelt göra som ALLA ANDRA annars är man inte värd att vara deras vän mer?!

Hör ingen hur det låter?
Japp, vi talar om vuxna människor som försöker agera som djur och leva i flockar. Eller EN flock, jag tycker vi kallar den Helsingborg! Och att man då ska komma ihåg att aldrig svika någon som tillhör samma flock som en själv!

Jag säger då det! Jag tänker inte ta del av något jag inte tycker är rättvist, moget eller ett vuxet beteende!

Jag ska nå nya höjder, jag ska överträffa mig själv! Så kan ju ni, äckliga Helsingborg fortsätta med det ni själva tycker är ett liv.

Kommentarer
Postat av: sassi

kunde inte hållt med mer!

Postat av: sarah

haha så längesen! :D

2012-09-17 @ 22:36:49
URL: http://charlottesarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback