köttbulle..

Igår var den bästa lördagen på länge!
Drog till väla med lafamilia var ju tvungen att handla något till kvällens festligheter!
Handlade en skitsnygg klänning på hm som ska bäras i sommar!!! längtar.

Sedan så handlade jag en annan klänning också som jag hade på mig igår :)
Den var helt ok, men  blev genast snyggare med kavajen till!
Sen så handlade jag en ful liten rosa nalle som jag ska ha på mobilen! MOHAHAHAA...

& så förstås en morsdag present till den bästa mamman på jorden! <3 OCH en flaska René Barbier!
Efter svängen ut till väla åkte jag och solade för att sedan duscha av mig svetten ;)
Packade ner lite stuffs och blev sedan hämtad av Ida! Åkte till Elineberg och jag gick upp till Jenny.

Där gjorde jag vid mig och mös i solen (:
Halv sex movade vi oss till lokalen där en överraskningsfest skulle hållas för min storastorebror Johan som blev 25 för en vecka sedan!

Vi blandade ihopa maten och bålen och sen väntade vi in Ida och Johan! Fyfan vad rädd Johan såg ut när ögonbindeln åkte av & där fanns allt mellan familj och vänner!! Såå sjukt lyckat!
Idag är det morsdag och då ska man mysa med mamma hela dagen (?) MUMS iaf. ILOVEU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback