RÄNDER..

Hjälp mig att bli rik igen :(
Nu har jag inte ett kungens skit kvar av lönen och det är ju BARA två veckor till nästa!
Jag var hundra procent säker på att jag skulle ha 400 kr på kortet men TJI fick jag ;p
Till min förvåning gastar hon på andra sidan linjen i mobilen "tillgängligt belopp 152 kr" !!!! VAH?!
Vem har använt mitt kort liksom?

Men det var ju bara jag själv som hade handlat lite och lite till och sen lite till.
ALLT löser sig. Min lilla ekonomi hindrade inte mig från att handla en ny klänning idag lång är den också och skit snygg! Ska ha en i svart men det fanns bara en kvar som Pesa tog. Det var ändå fel storlek (:
Får fixa det över internet.

Idag sker det inte mycket ska typ sova eller ngt. Är sugen på lite Vampyrer like always!
Jag undrar när jag kommer få en vampyr egentligen, vill ha en nu!

Imorgon är det 20års fest med black&white tema meeelike :)
Vi hörs imorgon godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback