ALL IN..

Jag går vekligen all in på datorsittandet idag..
Jag tror jag har suttit i ungefär samma ställning sedan tre iaf ;b hah!!
Eller okej jag har gått ut köket och storarummet någon gång :)

Sitter & kollar lite stuffs på tradera, samt på en MASSA skor. MEN jag har inte hittat några have to have shoes! Har suttit i ungefär en halv timme och kollat på mina nails & tänkt att fyfan vad dem måste göras vid. Ser ut som att ägaren till dem är 14 år & tycker det ser skit cooooooolt ut att det är lite slitet! (negellacket alltså)
Visst jag kan tycka det är snyggt EN ENDA GÅNG och det är när man har RÖTT nagellack som är slitet, det är läckert.

Nog om naglar. Jag har börjat fundera ut julklappar till hela bohaget.. Det är fan svårare än vad man tror.
Jag har fan ingen aning typ. Men det löser sig :)
Får väl fixa till naglarna & äta en bit mat.
Sen promenad & massvis med träning för armar mage & ben!
Ny vecka nya tag, HOPPAS min mobil kommer imorgon :D

sjuuuuuuukt suddig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback