Idag är ingen vanlig dag..

För det är ÄLSKADE ANNAS 20ÅRS DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG HURRAHURRAHURRA!
Ojoj baby nu har du kommit ifatt mig igen ;) hihi.. Nu kan vi svina tillsammans på systemet.
Nu behöver du inte springa ut därifrån medans jag står i kassan. Nu kommer du nog inte känna någon skillnad alls, mahahaha mer än att kunna handla din sprit själv ;) . Måste bara säga det att lyckan blir kort för om 2 månader & 11 days blir jag 21 ;) haha. (inte för det är någon ålder att fylla)
Men det gör ingenting för NU ÄR DU 20 ÅR WIIIIIIIIIIIIIIFUCKINGHOOOOOOOOOO!
DU ÄR VÄRD MER ÄN GULD, JAG ÄLSKAR DIG BÄSTASTE VÄN! ♥♥

Today blir det lite zumba, för att sedan svira om & åka till Anna för att gratulera henne på hennes stora dag!
Fyfan vad jag älskar dig anna baby bollhue, det är bara din dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback