pengar rullar in som det ska..

DET GÅR BRA NU!
Idag är den bästaste dagen på hela månaden enligt mig :)
Alltså jag inte beskriva ruset som far igenom min kropp!!

Idag snöar det som aldrig förr & jag kan inte tänka mig att det finns någon som har missat de ;b
JAG HATAR SNÖN! Men snart sker ett under, mihihihiih!

Imorgon ska jag till välis med mammi efter jobb typ, sen ska jag hem till Ploppe & laga mat och sånt myyyyyys ;D Ser ut att bli en MAGA MYSIG dag imorgon mjaaaaou.

Har två vinterskor jag ska handla & en jacka. PLUS en till jacka i think..
Jag har redan börjat spåna om vad jag ska önska mig i födelsedagspresent..
En jacka iaf, sen får jag se vad mer jag vill ha :D

Nu ska jag hoppa i träningskläder för zumba..
Sen blir det nog mys hemma hos Johanna med Linnea & Anna ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback