tandfén , finns du?

Ett tag sedan jag skrev, men jag har bara koncentrerat mig på smärtan i tandköttet samt att klicka hem en massa!

I lördags mötte jag upp Ploppe på böxi & vi handlade lite stuffs till elmiddag :)
När vi väl kommit på bussen med kassar wiggo och oss själva var det genast inte lika kallt & skit längre.
Jag riktigt hatar kylan, som ni nog förstått vid det här laget..
Jag lagade maten & hussen laddade hem gossip&vampire, men jag somnade så tidigt så såg inget av det.

Igår kom jag hem vid 1 tror jag.. Mamma visade mig hur fint hon pyntat sen gick jag in i duschen..
Sen var det full rulle här hela kvällen. Var meningen att alla skulle gå ner till julskyltningen men alla stannade inne ist. Skönt!

Nu har jag kommit hem från mitt jobb & ligger och funderar på om jag ska ta och lyfta luren och ringa tandis imorgon. Men jag kan inte tänka mig att låta dem pilla med tång och skit i min stackars mun när jag har så ont. Visst kommer kännas bättre efteråt, men det är då det. Ååhhhhh, finns det inget tandfén kan göra?!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback