vardagslyx..

Stod och tänkte på jobb innan hur mycket man eller iaf jag uppskattar sånt.
Som att tex. gå till frisören, det tycker jag är vardagslyx..
Men visst har det sin charm? Att komma in & alla nickar artigt mot en .. Sen kommer min frisör & visar vad jag ska sitta.. Alltid i mitten på vänster sida. Sen börjas det, i med färgen på alla olika håll & lite gratis pill i håret. Lite kaffe om man vill ha det (men jag dricker ju inte kaffe) eller på fredagar bjuds det på vin (som jag dricker) :)
När färgen har verkt klart får man sitta in i schamponeringen vilket är det bästa på hela denna resan. Att sitta i massagestolen och känna att någon masserar ens skalle, kan det bli bättre? Klippningen kommer sist & när man sitter där med sitt blöta hår & fryser (vilket jag gjorde i lördags) så sätts fönen igång och det känns genast mycket bättre, efter det är man redo för att yra ut därifrån med världens fräschaste och snyggaste hår. MELIKE ♥

Påtal om min frisör som är så himla gullig.
Hon mmsa en bild till mig på jobb på två maskeradmasker. Vi pratade nämligen i lördags om att jag skulle på halloweenfest nu på lördag & bara hade hittat fula fattiga sådana.. Men Hon tänkte på mig när hon var ute och handlade & sedan skickade hon mms till mig på dem vilket är fantastiskt snällt och sött gjort. Det värmde & de var jätte snygga, så den ena av dem ska bli min! Mihihihihihiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback