visdomständer..

Varför får man dem onödiga jävla cptänderna??
Mina i underkäken har bara kommit fram till hälften och den andra hälften är liksom under en "lös" bit tandkött.
Måste bara få berätta det för hundrade gången att DET GÖR ONT!
Kan inte gapa eller svälja mitt saliv.. Men det går väl över när jag gifter mig :)

Vid fem åkte jag mamma nicole och benjamin till väla!
Hjälpte benne att hitta ett par vinterskor. 
Sen skulle jag handla ett par skor, men de var slut så får kolla i stan imorgon! 
Men jag hittade en vinterjacka :D den jag skulle handla var slut, men den jag handlade är mycket varmare och finare! Kostade 1800 kr mer än den andra, men det var lätt värt det :)  

Mamma kom hem innan och hade handlat en chokladkalender, sött ♥♥
Nu ska jag proppa i mig en värktablett sen krypa ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback