VUNNIT CUPEN VUNNIT CUPEN HELSINGBORG..

Igår var en hejdundrande dag :)
Hemma hos Pesa fick jag en cider, en drink & FOTBOLLSTITTANDE SÄLLSKAP!
Efter matchen åkte jag hem till Anna där massa andra befann sig. Vi åt jätte god mat, drack & mös till 8.
Sen var det fram med bålen & shots, för resten av folket kom då. & vi hade skit trevligt :)
Tjugo över elva tog vi flesta bussen. Jag gick & möte upp Sanja, Madde & deras respektive ;p.. + MASSVIS med andra, sjukt bra stämning på hela knutpunkten igår. Alla bara sjöng & jublade!! Fyfan det kändes riktigt bra med guld igår.. RIKTIGT JÄVLA BRA!! När vi stod och väntade på spelarna stod jag med en tjej vid namn Emma.. Av någon anledning drog vi i sönder våra strumpbyxor & då menar jag DROG i SÖNDER! Men vem brydde sig liksom.. Gick & ältade det resten av kvällen. Jag stod i varje fall typ helt själv, eller jag & MASSA folk till haha! Sen letade jag upp dem jag var med. Kramade och pussade lite på Rasmus Jönsson (?) why liksom, haha! Sen drog vi alla till Lila Helvetet. Jag ringde Hussen men han tyckte inte jag skulle komma fuller, så när dem stängde där promenerade jag hem. Smög in & väckte Balle i Nicoles säng ;b .. Tyst som en mus var jag. Värmde lite potatisgratäng, ryggbiff & lite sås. Sen smsaskade jag i mig det inne i sängen. Spillde ut sås på mitt lakan & drack julmust. Sen somnade jag som ett barn. Vaknad halv tio/tio för att äntra köket där mamma hade dukat upp frulle. Åt en macka och drack 10 glas multivitaminjuice, sen in i bingen igen.. Halv ett kom mormor hit & vi åt köttbullar NAMNAM. Min moster, kusin & hennes dotter kom förbi en sväng från Köpenhamn & fikade lite. Full rulle hela dagen..

Min hund springer runt mina fötter, jag tror att han vill säga mig något ;/
Nehe nu ska jag inte göra många knop.
GODKVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback