I can't wait until Monday..

Första gången på JÄVLIGT länge som jag längtar så här mycket till en måndag?
LÖN makes me happy, very happy!
Då blir jag svin rik igen NOT. Men tacka fan för att jag fick så bra lön med tanke på mina utgifter denna månaden ;/

wellwell, idag ser ut att bli en skitbra dag.. Jag ska ut med Balle nu sen käka lite frulle.
Sen ska jag klä mig och promenera in i city och träffa Natasha :) mys!
Jag måste även hem till Ploppe och hämta lite stuffs, men han är ej hemma tråkigt!! :( aja, storvit är där iaf!
Sen idag kommer mamma & dem hem :) Min lillasyster Nicole har varit så jävla duktig, eller hela hennes lag som vann hela cupen i Barcelona! :D Grattis!!!!!

Ikväll ska jag hem till Natasha tror jag ;b & dricka lite.. Eller träffa hussen! Vi får se helt enkelt hur det blir. Men Natasha ska jag iaf vara med, och hon vill dricka.. Det vill ju jag också. Men inte gå ut sen eftersom jag inte har råd med mig själv ute såhär 2 dagar innan lön! & Ploppe vill inte att jag ska komma salongsberusad till honom :(
Men allt löser sig det gör det alltid. & oftast så som jag har tänkt mig :)

I live for the weekend I live for hardstyles I live for hardstyle BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback