konstigt humör..

Känner mig helt konstig, typ.
Alltså det som är det jobbigaste är att jag inte själv vet vad det är.

jag är MEGA trött
jag vill inte sova
jag är rastlös
jag vill inte göra något
jag saknar respekt för pengar CHECK (ångest typ)
jag känner ingen ångest när det gäller pengar (första offentliga erkännandet)
jag gillar att säga/skriva typ hela tiden typ
jag vill handla massa
jag kan inte handla massa
jag vill inte vara ensam
jag är typ ensam (balle är här jag vet)
jaa ni fattar ..

Jag vill ju till köpenhamn på torsdag så JÄVLA mycket.
Det var ju tänkt så från början, men Natalie hade inga pengar kvar efter typ en och en halv vecka eller något sånt.. Men pengar är ju aldrig det största problemet. För hur jag än vrider och vänder på det, så har jag alltid pengar. MEN jag är med hund. Och jag kan inte lämna Balle helt själv ALDRIG.. Så därför får jag stanna hemma!
FTS!
Det är ju SHOWTEK jag vill se jävla bajsskit. Visst jag har upplevt dem live innan, men det skadar inte att göra det om & om igen .. Men det är ingen ide att sitta och älta detta mera. Kan bara inte sluta tänka på det. Jag kan inte göra något, du kan inte göra något & gud kan inte göra något.

Jag ska iaf ha en mysdag på stan med PLOPPE ist. Vilket är hur mysigt som helst. Äta ute & bara mysa vi två kommer bli helt underbart. Saknar hussen mycket nuu ♥♥

detta är jag & kelly, inte hussen :p hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback