lgfwigbieqkn

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ, väldigt mogen rubrik!
Nu är jag hemma hos babe, LOVE!
Vi ska mysa tillsammans hela dagen & det är helt underbart.
Oj vad jag känner mig GLAD idag! woowowowowowowoooowww

Jobbade ju idag & det är väl okej!
Imorgon ska man på inflyttningsfest & sen vet jag inte typ.
Bara en massa barn ute på fredagar så det lär inte bli utgång på det viset.
Jo, om man inte springer runt på ställena som småttingarna hänger på!

Har sett ett par skor som jag ska handla när nästa lön kommer! haa haa
Palla mitt hue, jag måste söka fler jobb om jag ska ha råd med mig själv.

Nu får jag skynda mig ut i köket eftersom baby gnäller på att jag bara sitter vid datorn TOOOO BAAAAD måste kolla facen och skriva av mig en massa!
WÄÄÄÄÄH vad jag känner mig lyckligtlottad & allmänt underbar & det är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback