mysmåndag..

Idag var det dax för jobb igen..
Efter det möttes jag upp av Anna och vi promenixade till coop.
Efter det slängde vi oss på hennes soffa, sen kom Kells också!
Vi åkte ut på IKEA tillsammans plus Annas mammi. Jag stod & vinkade till en kille på skärmarna som vinkade tillbaka haha! Vi dansade under lampor i olika färger och fick tillbaka THAILAND känslan (i liten form)!
När vi kom hem till Anna igen blev det mat a la liljevi, mums.
Vi slängde oss på soffan igen & checkade thailand turister i trubbel, såg klipp från koh phangan FULLMOON!
Jag har tydligen varit på världens största beachparty utan att veta om det & FYFAN vad det var kul. Går inte att beskriva! NAMNAM!

Nu ska jag slänga mig på hussen igen.
GODNATT!

Längst bort, så följer festen ALL THE WAAAAAAAAAY FORWARD!
så sjukt jävla snygga vi är! fullmooooooooooooooon in my ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback