Saturday night..

Hej & hopp!
Nu har vi äntligen kommit hem, sjukt underbar kväll tack Kajsa & Emma :) jag gick & mötte upp Kelly Anna Johanna Chloe & en jag inte minns namnet på. Men alla drog till olika håll så jag gick & mötte upp Ploppe & Hallberg på bara vara. Hur mysigt som helst.
Sen gick vi till Lila Helvetet & mötte upp en annan som jag ej namnger här ;) Vi drack ännu mer & vi hade sjukt kul, verkligen.. (!!)
Innan alla dessa härligheter var jag & Ploppe på O'learys där vi checkade fett dålig fotboll kl fyra & hookade med några. My kom & vi drog till utposten. Lång kväll för mig :) Just nu käkar Ploppe upp min omelett, men ska ha en liten kant när jag är färdig. Håller på att somna framför datorn men ska använda min sista energi till annat här i världen..

Ikväll har jag tagit bra hand om mina bebisar, om inte sjukt bra hand om dem.
Känner verkligen att vi älskar varandra sjuk mycket alla tre!! We are family <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback