trötthetssjukan..

Tröttare än mig kan nog ingen vara..
Var så nära på att gå hem från jobb idag då jag trodde jag hade feber. Men det var väl bara för att jag var så trött som det kändes så!
Lider nog av någon trötthetssjuka eller något åt det hållet iaf. Förmodar att det inte finns något som heter så men vadådå?

Hällde upp den sista provivan i mitt glas sen tänkte jag ställa tillbaka det tomma paketet i kylen igen & då säger Stig " du ska väl inte ställa in det där?" & nej det skulle jag ju inte så jag går till toaletten som ligger bredvid köket typ och rycker i handtaget.. Benjamin var där inne & just när jag står där & väntar på min tur kommer jag på mig själv "det ska ju förfan inte vara där inne heller" HAHA sjukt kul när man är just såhär trött som jag!

BOKADE BILJETTER TILL HALMSTAD AWAY PÅ SÖNDAG INNAN! Så jävla lycklig. Skiter i om jag inte ska sitta på tåget bara jag kommer dit. Vilket jävla helvete det har varit men äntligen är jag på väg. :D

Imorgon ska jag handla lite stuffs i city tillsammans med Natasha, ta en fika & handla lite till. Har tyvärr bara 2 h på mig eftersom jag jobbar till fyra! Men något hinner jag väl handla till mig innan staden stänger ner!
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan äntra loppelådan.
GODEN NATTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback