utgången..

Blev helt sjuk!
Vi möttes upp på rådhuset & sen gick vi och tog stämpel på tivoli ut i gen & vidare till stinsen (?)
Sen in på tapaz & snackade lite.
Vi gick in på shakespear för att hämta johanna och juhanna. Jag prutade ner min shot sen gick vi hahahahah
tog ut pengar gav anna sina pengar osv..
När vi kom till tivoli så dansade vi så det var sjukt hade skit kul men en vän som jag är tog jag med Anna därifrån för jag tyckte inte att hon skulle vara kvar.
Vi promenerade till Zoobar och träffade Kajsa Emilia Louise & Emma, eller inte på Zoo utan senare  på Cantina!
Vi gcik in dit & drack mer och hade skit trevligt. Jag hittade inte trappan upp. Hur mycket jag än försökte gå så blev det bara fel, var precis som att någon tog bort den var gång jag skulle upp HAHA!!
Kom nyss på att jag träffade min bror ute tillsammans med Ida & Ricky. Vafan de var på Cantina eller utanför :P snurrigt hihi
Jag bestämde mig för att åka hem men missade sista bussen som kan bero på att jag satt inne på kebab house och kollade på när de andra åt ist för att ta bussen eller om det ens gick någon buss vet jag faktiskt inte.
Hem kom jag med taxi ingen vit då.. IKNOW. Men det var JÄTTE många som också skulle åka så det var inte bara jag helt ensam, ALDRIG!
Nu ska jag handla läsk min mun dör & därefter min kropp.
Vi hörs sen BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback