äggröra..

Igår skulle min kusin Natasha firas :)
Jag kom hem till henne vid kvart över tre typ.. Sedan började jag locka hennes hår & sen gjorde vi mat och drack lite!
Precis när Jenny & Johanna plingar på dörren blir jag klar med mitt vackra hår!
Nadin kom också och sen käkakde vi lite. Sedan bara sprang tiden iväg. Natasha & Ilaz skulle följa mig till bussen men jag missade den, så de gick med mig till dalhem typ, tack igen!

Idag ska man rösta, eller ska man det? Jag tycker iaf att man ska rösta för annars kan ni fan inte gnälla heller!!
Vet inte riktigt vad jag tycker om att rösta blankt. Kanske att man kan skita i det helt och hållet eller kanske att man ändå visar att man vill ha demokrati, fast egentligen skiter i vem som sitter eller är för lat för att sätta sig in i politik? Äe jag vet inte!

Kommentarer
Postat av: sassi

snygg är du älsk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback