ONT I HUVUDET..

Go kväll.
Idol högst upp på listan GO JAY SMITH!
Sen bär det av till söthuet för att sova någon timme!

Idag har jag jobbat, sedan åkte jag, Sanna & Amanda runder i helsingborg för att hitta den bästa presenten till bästa Kajsa! mkt fiiiiiin.
Jag handlade ett läppstift & en penna som gick loss på 420 riksdaler, så jag får ta det lugnt med pengarna nu. NOT haha! det är ytterst omöjligt.

Imorgon ska jag knalla till jobb runt 7 tiden. Eller vadå runt sju, jag börjar då, hah!
& efter det ska jag SHOPPA LOSS Ithink! Ska ta en fika med Anna & sånt härligt.

Jag har sett ett par byxor som jag MÅSTE ha. Men kan ej beställa dem konstigt nog ;s
Hoppas jag hittar dem imorgon! I'm in love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback