OTROLIGT..

Godmorgon typ!
Igår var jag lite i stan efter jobb med Ploppe sedan gjorde vi vid oss. Han bussade till Mårten & Matte & Kev kom och hämtade mig!
Vi åkte till systemet handla shots till mig michelle & carro.
Sedan fortsatte bilfärden till billeberga ;b När vi kom fram bjöds det på tacos! Tack igen.
Sedan gick det bara utför. SKOJA! haha! Vi hann shotta upp båda flaskorna med shots innan vi hann blinka tyyyp.
& mina cider började jag dela ut men det var ingen som ville ha dem ;P
Vi hade beställt taxi som skulle komma & hämta oss kvart över elva men han kom inte, så vi fick ringa en annan.
DYRT blev det också. Vi hade fått ett riktigt bra pris av han som inte kom, kanske var därför han stannade hemma. Jag menar 350 till stan från billeberga är ingen fantasisumma! För bra för att vara sant.
Vi betalade typ 830 kr eller 803 kr! Tack som fan!
Väl i stan yrade vi runt tappade bort några & fann andra!
Jag, Kelly, Chloe & Anna trippade till Tempel men jag travade vidare till Telegrafen & träffade Ploppe! :)
Sedan åkte vi hem & sov.

& nu sitter jag här..
Har dammsugat, tvättat golven & diskat. FYFAN vad duktig jag är!
Nu ska jag slänga mig på soffan igen!
SJUKT KUL KVÄLL TACK SOM FASEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback