VI E PÅ VÄG!!..

Okej jag kommer hem halv lullig från afterworken och packar i panik! Hoppas jag fått med mig allt nödvändigt hah! sen går jag och My till knutan vid elva och upp på donken, klämmer två chees och flabbar. Går ner röker en go cigg och tar rulltrappan ner till spår ett. Tåget ska avgå 0021 men det kommer inte. Fittan i högtalaren pratar som om han har satt ngt i halsen så vi hör ingenting. Då släpper en med passagerare bomben! "tåget är inställt och det kommer att ersättas av bussar" ja men hallå?? Vi ska med ett flyg? Vi ringer våra föräldrar men jag får inget svar! Som tur är svarar mys mamma så hennes mamma och pappa kör oss ner till malmö! Jäkla tur och fyfan vad snällt!! Det är tydligen ngt underhållsarbete i Lund så det finns inga tågförbindelser där igenom! Kul att detta händer mitt i natten? Tur att vi löste det och nu sitter vi här på öresundståget som ska ta oss till copenhagen ;D nu känns det som det kommer ordna upp sig! Jag och My kör iaf all in på Kastrup! Kom gärna in om ni har vägarna förbi, haha ;) love u guys! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback