Oo lalala anna natalie chloe..

Singapore bitches! Idag har vi varit singapore runt och gjort det med mycket nöje! Fast det regnat i tid och otid så har vi ändå haft det riktigt mysigt! Kan inte tänka mig hu tråkigt det måste vara att bara vara hemma och jobba och glo! Jag och Chloe försöker iaf träna så mkt som möjligt ;p haha eller så lite som möjligt borde jag väl säga.. JAG och CHLOE bor iaf vår andra natt på hostel eeeever, och höll på att dö av skratt när vi såg vångings sängarna!!! Meeeeen klarar det EN natt till sen imorgon drar vi till Thailand igen <3333 love that place! Måste åka igenom malaysia också men det gör ingenting , jag bara saknar mitt älskade Thai :D och mina kära där hemma ;) men guud vad jag vill vara här livet ut!! Eller först ska bag gifta mig Med en australiensare och surfa på beöllopsnatten eller ngt sjukt! Sjukt onödigt inlägg men vad fan gör man när man har tråkigt! Vi höra när jag orkar förklara utförande vad vi sysslar med osv. Kanske bilder? Men svårt från ibeby <3 hahaha vafan flummar jag om! Nu måste jag sova ! BIG love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback