twenty one..

Man ser klart och tydligt på bilderna nedan att kameran kom fram ganska sent, haha!
Men vi hade en sjuk rolig & festfull kväll & det är det som räknas.

Igår åkte jag & Sanna hem till henne och lagade lite tacos, sen slängde vi oss på soffan.
Jag skulle egentligen hem till Ploppe men jag stannade på västergård.

Idag vaknade vi upp till ett evigt pipande från köket. Det hade varit strömavbrott så allt skulle ställas om och ställas in, innan allt var i vanlig ordning igen ;)

Nu har jag suttit vid datorn ett tag så ska väl hoppa in i duschen snart. Möta Anna kl 1600 sen hem till Emma kl 1745 och göra nya nails! Riktigt skönt med en ledig fredag :)

Ikväll blir det fredagsmys med babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback