HOLA

Nu har jag precis betalat alla mina räkningar, ALLA två ;) haha!
Bokade även Robyn idag, jag mami & nicole , ska bli MYSIGT!

Igår när jag kom hem från jobb fixade jag mig drack en öl och kollade på handboll!
Vid sju tiden gick jag och mötte babe & vi gick till olearys och kollade resten av matchen. Stämningen där inne var fransk (!!)

Vi gick sen till 'Big buddah och käkade MEGA god mat. Fast min soppa smakade blöthund, så det blev ingen förrätt för mig ;) Sen åkte vi faktiskt hem till ploppe då båda var AS tlötta, jag somnade vid 2220 :)

Snart ska jag promenera in till konserthuset och möta upp natashababe som kom hem från sin londontrip igår!
Fy sören vad jag har saknat dig ska bli så kul att ses idag och kackla sönder! ILY <3

Sugen på ett nytt läppstift, undra vilken färg det blir. ;D


kebabnatalie, den bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback