TheSims..

Sitter på sidan av min säng & kollar på tv samtidigt som jag sitter här & skriver lite :)
Har varit ledig sedan onsdags förra veckan så har väl hunnit med lite smått & gott!

Just nu sitter jag & funderar på hur mitt liv ser ut & hur jag vill att det ska komma att se ut.
Leva ett liv som man själv byggt upp med sin fantasi & sina tankar.. Detta får mig direkt att tänka på inception, filmen alltså. Där dem skapar ett liv efter hur de själva vill ha det.
Undrar om detta är något man kan sätta upp som mål? Men enligt mig ska mål uppnås & jag tror jag gör rätt i att skita i det! 

Jag tänker ofta på hur världen ser ut och hur allt är uppbyggt & allt är ju verkligen till för någon sorts mening eller? Nu tänker inte jag sitta & berätta för er hur och varför allt vandrar krälar och simmar runt på klotet utan jag tänkte dela med mig lite av hur jag tror att det är..

Jag tror inte riktigt på det här med adam & hans revben (eller vad det var) som helt plötsligt blev eva..
för hur gjorde dem sen? de fick två SÖNER abel & kain. (adam&eva fick tydligen också döttrar läste jag precis hahaha!)
Men vilket fall som har ju antingen mamman nuppat med sönerna, pappan med döttrarna eller syskonen med varandra vilket innebär INCEST piii!

Jag tror snarare på att allt detta är på lotsas! 
Livet, universum, vintergatan & pluto nej det finns inte.. Allting är liksom så välorganiserat så jag tror inte att ens jag själv existerar! Alltså jo klart jag tror att jag finns men bara här i denna lotsas världen. Alltså jag menar ingen vet ju fan hur det kommer sig att allt existerar som existerar & sånt gör mig förbannad. Vem har liksom alltså nu tänker vi realistiskt VEM FAN HAR SKAPAT ALLT DETTA? ÄR DET NÅGON SOM KAN SVARA PÅ DET?
Nej trodde väl det. Lek med tanken om att du bara är en liten obetydlig the sims gubbe som ngn svettig hårig äcklig medelåldersman sitter och styr.. & VEM FAN VET EGENTLIGEN NÄR MAN ÄR I MEDELÅLDERN? VEM HAR KOMMIT PÅ ALLA ORD SOM VI SÄGER VAR DAG, ELLER SOM MAN SKRIVER. VEM FAN HAR PALLAT SITTA NER (som om de har gjort det också) OCH KOMMIT PÅ ÖVER 6000 SPRÅK? VARFÖR INTE BARA HA ETT JÄVLA SPRÅK?
Tänk om allt du gör, säger eller känner är någon annans vilja .. Någon svettig hårig äcklig medelåldersmans vilja, tänk fucking om. Jag hatar verkligen att inte ha några svar. & varför ska vi liksom inte ens få veta varför eller hur det kommer sig att vi kan eller gör allt det som vi gör? Varför finns det ingen som bara kan svara på det? Nej, mina vänner vi är helt enkelt styrda av andra filurer som bestämmer över oss om hur vi ska leva eller vad vi ska göra.. Eller vetni JAG HAR INGEN FUCKING ANING OM NÅGONTING!

VAD KOM FÖRST HÖNAN ELLER ÄGGET?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback