purple..



hola.
sunday bloody sunday, i dont like you!
Just nu tränar jag min sexiga kropp i väntan på rumpstek.
Sen ska jag brumma med den stora gula till anna IGEN :) mihihii.

Igår tog vi farväl av linnea på rikigt. <3 & i fredags hade vi avskedsfest för henne! (haha anna jag skrev i söndags ist för fre, bara för vi trodde det hela tiden)
Vi gick och tog stämpel på tivoli, i dont like tivoli either.
Sen gick vi till Lila. Jag & Anna handlade rosapantern i MÄNGDER. Det var tillochmed så att när jag kom fram sa han "hjärtat, har du inte tröttnat på den smaken? nu får du en orgasm ist." & ne, jag menar drinkar nu höhö. Sen avslutades drickandet med banana split och massvis med aftereight shots! LOVEIT!
& kvällen avslutades på Lila, vi gick inte därifrån. Jag & Anna har pratat & kommit fram till att vi nog ska byta ställe, då vi två är LILA nu. Inte för att det rör mig ryggen, men it's time to kick some ass och typ shuffla(iwish) lite snart! mihihihihihi. Fast tyvärr suger faktiskt alla uteställen i hbg. piiiiiiiii!

Snart är väl elfood done så måste skynda mig att hitta något att ha på mig på begravningen som är imorgon, :/
Sen jobb från 1600-0000 maybe 0200 woopwoop, cash is king.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback