slut i huet..

Vaknade nyss efter 2-2½ h sömn vilket har varit überskönt!
Imåndags jobbade jag till 0215 det var ruskigt jobbigt. Kände mig som en zombie när jag åkte till anna den natten.
Hur trött man än är så somnar man ändå inte dirr efter jobb. Men somnade väl vid 04-05!
& igår slutade jag jobba 2300 med betalning till 0000, det är just sånt som får en att palla liksom.
Försov mig såklart ändå i morse, 0900 började vi & jag kom 1000! :)

Slutpratat om jobbet.
När jag slutat 1600 åkte jag bussen till norr och gick in och la mig i solariumet! DET VAR FETT SKÖNT!
Nu sitter jag här, luktar bränt kött och förundras färgen i mitt hue, looove!

Det blir snart duschen efter litta träning!
Mamma och nicole är på maxi och handlar jordgubbsglass namnam.
Sen blir det fan loppelådan igen,
för jag har all rätt i hela världen att vara exakt så här tlöööött!


Sleep tight , goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback