Tjugoett..

Hey bitches! Igår var det ju min födelsedag <3 Eller rättare sagt min, My & Lovisas! Vi alla lämnade åldern tjugo igår för att äntligen bli 21 ;) Det låter kanske inte så spännande? JO DET E DET! Nu kan man ÄNTLIGEN göra sin USAresa och KUNNA gå ut där & parta yaay! Haha jag blir helt extas när jag sitter och tänker på det mihihihi! fucking LOVEIT!

Igår åkte jag hem efter jubb. Vi käkade bakad potatis, lövbiff, sallad & skagen & drack vin ;) nomnom. Efter mat & presentutdelning mötte jag upp sarah anna & kelly utanför hampan! Blev två cider där sen hem till babe för att mysa och sen dejta kudden! Mysig dag, precis som jag önskade mig! & tack igen för ALLA gratulationer, alla mina vänner är det snyggaste jag sett! Kärlek <3

Fick en väckarklocka igår när mamma kom in och väckte mig haha! Men det var riktigt välbehövligt då jag har en tendens att försova mig! Kollade dirr när jag fick den var snoozeknappen satt. Jag snoozar MINST 45 minuter var morgon! Fyra alarm på med tio minuters mellanrum & varje alarm ringer var 7 minut HAHA! Man kan väl säga att det ringer typ konstant enda tills jag går upp :) sen fick bebyiphone en rosaklänning och jag fick min vinröda månads sten till mitt armband :) sen väntar jag på min andra present som är beställd! En tvåfinger ring med Natalie i skrivstil på, DÖLÄCKER! Är redan helt lost i den <3

Nu ska jag umgås med babe igen, imorgon har jag ett litet kalas! PUSS&KRAM ♥♥

Fick bli denna bilden har ingen annan här ;) Sunny07 LOVEU MY BÄSTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback