emotional..

Jag har panik. Verkligen, jag brukar aldrig ha ångest över ngt som har med pengar att göra men NU har jag det, :/ inte alls kul.

Efter jobb åkte jag hem och slängde mig på sängen. Det tog inte många minuter innan jag sov. SKÖNT.
Jag ställde kloclan på 1800 men vaknade 1930, att jag inte ens vaknar av min förbannade väckarklocka är för mig ett under ;b

Då iaf gick jag upp och slängde i mig två toasts och ett glas oboy :) sedan in i bingen igen.
Jag är tillochmed så äcklig att jag inte ens har duschat än. MEN det ska jag när jag är klar vid datis när det nu blir.

Sitter och försöker finna ro till att utföra lite stuffs i engelskan men jag kommer typ ingen vart. Jag har gjort mitt lilla prov men jag har en novell jag ska skriva men jag PALLAR INTE jag är sååååå trött.

Vetni? jag är det tröttaste människan jag känner och som många andra också känner ;p haha, jag fattar inte det? HELT sjukt att jag liksom typ aldrig är pigg. Det är mycket sällan. Jag har börjat fundera på att uppsöka läkare för jag tror att det är så illa. Tror att läkaren får skriva ut ngt till mig som man blir pigg av, vad det skulle vara har jag ingen aning om. Inte nog med att jag är trött jag tröttar ut alla runt omkring mig med mitt tjat om att jag är trött. Jag själv hatar folk som tjatar men ändå tjatar jag mest? haha.

Nu får jag sätta fart måste laga mat tills imorgon och äta lite glass sen måste jag sova också haha.
Bjuder på en bild som är tagen innan måndagsklubben för 2 veckor sedan ;D

Not drunk, but not OK som mitt linne från fullmoon skulle säga.
BUCKEEET <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback