biblioteket..

Gud vad jag ha tappat detta, skriver typ aldrig mer!
Vaknade med magkatarr så det blev inget jobb för mig. Tråkigt då detta redan är en kort vecka.
Men vad ska man göra? Har iaf friskanmält mig igen :)

MÅSTE till biblioteket och låna en bok skriven på engelska till min kurs.. Men jag får aldrig tummarna ur röven.
JAg kommer typ inte ens ihåg hur man gör på ett bibliotek haha. Jag kommer springa runt som en yr höna.
Fast hur svårt kan det vara att låna en bok liksom? Måste ju vara hur lätt som helst. haha
Palla mitt hue, skriver som om jag är helt efterbliven och inte kan låna en bok!

Nu ska jag äta lite mat, sen ska jag fånga dagen!

En bild från när vi var på Liseberg förra måndagen, Mys vinst. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback