Deadly thoughts..

Vilken dålig människa jag är!
Jag har missat att jag hade ett prov i engelskan förra veckan så skickade in det nyss? hahha
Alltså jag pallar inte. Har typ jätte lite att göra och ändå missar jag uppgifter? haallåå.

Jag har iaf gjort det och jag hoppas att jag får ALLA rätt. haha
Snart ska jag möta upp Madelen så ska vi gå till bibblan och leta böcker. Nej jag gick aldrig dit igår, jag vet att jag är skit dålig. Jag ska bli en bokMAL 5 veckor framåt. Tänker så " Har 9 veckor på mig att läsa en bok?? varför stressa?" nu har jag bara 5 och börjar bli fett stressad. 
Jag har inte ens ngn jävla aning om vad jag ska låna för bok? MEN DET LÖSER SIG.

Jag ser sol, är det varmt ute? jag vill ha shorts. Jag tycker inte det är roligt längre med regnregnregn.
Saknar min lilla lucas. Nu har han inte ringt på TVÅ dagar, eller jag har inte fått höra hans röst på så länge BUHU, vilken nörd jag är MIN lucas :D <3

Vilken dag är det idag? haha nej nu får jag sluta. Men det känns som torsdag idag? visst. Jag tycker det så jag tänker som om det vore det hela tiden. Midsommarafton imorgon & lön idag. MEN NEJ. Lön imorgon men det gör ingenting behöver inte några pengar haha. Jag har så jag klarar mig iaf till imorgon hihi

Idag är min älskade Balthazar och blir fin ho frissan :) min lilla hårboll.
Jag funderar på hur jag ska göra med mitt hår?
Alltså jag har ju page och jag passar bra i det (enligt mig själv och andra i min omgivning) hah, men jag saknar att kunna sätta upp det. Så jag pratade med min frisör Malin om att kanske sätta i extensions. De skulle ha en kampanj juni ut. 3000 för hundra slingor (ringar) ett återbesök för att flytta upp slingorna när de växt en bit klippa in håret plus en borste. Så satte vi i två slingor den 3/6 bara för att jag skulle få känna på hur det känns..
Men båda har åkt av nu. Den ena åkte av för att jag ville "känna hur hårt den satt" & den andra tappade jag den 13/6 .. Såg liksom att lite hår var längre än det andra, så var dte slingan som typ kasat av eller ngt. Så nu vet jag ju inte om jag vågar göra med ringar? Roligt om de ska kasa av. haha

Så nu ska jag kanske fixa med vax men alltså är rädd att min frisyr kommer likna lite som en hockeyfrilla, eller typ 80tals frilla? :p en boll uppe på huvudet sen tunnt rakt nertill? jaa, som sagt. Jag har ingen aning om hur jag ska göra I need some help!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback