twelve..

Den filmen såg jag & my igår. Fett bra, eller iaf helt ok.
Hemsk, jag & my bölade i slutet.
Vi stod inne och skulle hyra film så sa vi att vi inte pallar böla så därför tog vi en thriller. hejdå huet vi bölade som FAN i slutet faktiskt, men vi är ju skitkänsliga.. Men lätt sevärd.
Har skrivit om filmen nu flera ggr men jag suddar bara ut det. Vet inte alls hur jag ska formulera mig haha.
Handlar om elever på en skola på Upper East Side på Manhattan som har gott om  pengar.
Man får följa en langare White Mike som har hoppat av skolan och förser eleverna eller typ ungdomarana med droger. Är kär i en tjej men inte vill dra in henne i hans "värld" han har mist sin mamma för typ ett år sedan & hans kusin blir butalt mördad & hans bästa kompis anklagas för mordet.
Ja, VADFAN DEN VAR BRA IALLAFALL ;D Hhahhahah

Shit, jag har ingen aning om vad jag ska göra idag?! .. Asnice väder och jag sitter här och nördar?
skit trött är jag, hade nog kunnat somna när som ;p känns så iaf.
Imorgon ska jag fixa nya nails @ amandas place & det kommer bli AAAAAAASnice. Har så mycket idéer :D
Måste färga brynen imorgon också OCH sola.
Jahapp, nu ska jag gå och lämna tillbaka filmen..

Chace Crawford-White Mike, typ sexig ändåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback