lilla lucas..

En riktigt bra onsdag om ni frågar mig :)
Vaknade vid nio tiden imorse, ringde storasyster & bestämde att jag skulle bli upphämtad runt tolv :)
Jessica skrev ett meddelande till mig igår kväll att lucas hade gått med sin leksaksmobil och ringt TATELIE jag då!
Haha han ringer mig väldigt ofta och då måste man ju ta sig dit och träffa honom. Inte för att jag inte vill för såklart vill jag det, men man får ju mer dåligt samvete när det går lite långt tid mellan gångerna ;b

Men snäll som jag är hoppade jag in i bilen 1200 för att åka med ut till bårslöv för att leka med lucas & OJ vilken dag. Jag och nicole tog på honom skorna och satte honom i vagnen. Rullade till den stora lekplatsen, vilken inte är så stor längre för några har bränt upp den, så nu är där bara en jättestor gunga och ett jättestort klätternät.
Men ingenting hindrade lucas :) vi klättrade gungade hängde & slängde. Fotograferade och busade..
Mysigt att släppa allt och bara umgås med mitt lilla hjärta <3 mm, moster älskar dig.

När jag lekt färdigt hoppade jag på bussen och åkte till staden, träffade linnea och michelle.
Jag och michelle följde linnea till hennes jobb, sedan satte vi oss på falmans och tog en dricka. Jag tog en cocacola och michelle tog en apelsinjuice. Tänk att michelles juice kostade mer än min cola ;p sjuukt minst sagt.

Efter vår lilla fika begav vi oss med tåg till billeberga hah!
Jag har varit i billeberga EN gång tidigare och då åkte jag bil dit och taxi till stan, såg väl inte så mycket mer än michelles hus ;b
Vi hämtade iaf michelles bil och åkte för att handla cigaretter till hennes mamma. När vi har lämnat dem frågar jag var michelle gick i skolan osv. Hon berättar att hon gick på billhög eller vad den nu hette hahaha! Sry minns verkligen inte men iaf, då säger jag till michelle " jahaa, men då har ni ett litet centrum här i billeberga?" Och hon börjar asgarav, efter ett tag säger hon " vi var nyss i centrum " haha, jaa jag vet väl ingenting om billeberga och michelle tyckte det var så gulligt av mig att ens tro en sån sak!! haha. Hon handlade bara cigg till hennes mamma och ändå hann hon visa mig hela byn ;) min billebergaoskuld. hah

Nu sitter jag i vårt kök och funderar på om jag orkar ta mig till baby, eller om jag bara ska dyka ner i min underbart sköna säng? lutar åt att dyka, mums ja! 

Imorgon ska jag jobba, hoppas att man kan cykla till jobb imorgon. Vet att man kan cykla hur vädret än är men jag ser helst inte mig själv på cykel med poncho och grejer. Ser så fruktansvärt roligt ut när det regnar och blåser och ngn med poncho cyklar förbi ;b

Äsch, jag får väl släcka ner datisen och lägga mig i sängen. Ska förfan snart upp igen!
BIGLOVE
o
Mitt lilla hjärta Lucas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback