bloody tuesday

Vet inte varför men jag gillar verkligen inte tisdagar. Det är för det första skitjobbigt att gå upp en tisdag morgon.. Måndagarna liksom bara flyter med efter helgen & man fattar liksom inte riktigt vad som händer. Sedan går tiden sjukt sakta på tisdagar. En timme känns som två & det är inte alls ok! Jag försöker verkligen stå och tänka glada tankar på jobb men det slutar alltid med att jag står med tårar i ögonen efter allt jävla gäspande.
Önskar det fanns något jag hade kunnat göra åt det. Får väl fortsätta tänka positivt och fortsätta mala för mig själv "glada tankar, glada tankar osv".

MEN imorgon vänder veckan och det är sjukt nice! Jag tycker om onsdagarna mycket, mest för att det inte alls känns långt kvar till helgen..

När jag och sarah gick i skolan så sa vi alltid som tex idag (tisdag) "imorgon är det fredag i övermorgon" & jag lovar att det hjälper SKIT mycket med att säga så! Veckan går fort och man har liksom ett sätt att räkna ner inför helgen! Ist för att man säger "jaaahaaa, då var det måndag idag då"  så känns det sjukt mycket bättre att säga "i övermorgon är det fredag i övermorgon!" 
Kanske bara jag & sarah som tycker det känns bättre och tycker det är nödvändigt att "räkna ner" men oj vad mycket bättre man mår :)
Vilket jävla daddande om veckodagarna, punkt och slut.


Kommentarer
Postat av: sassi är BÄÄÄÄST

mmja! satt och tänkte på dom tiderna i helgen, när vi gick i 8an och 9an. fyfan vad kul vi alltid hade då. aldrig några problem, vi bara softa rundor haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback