Ett gott skratt förlänger livet..

Sitter på bussen nu. Jag Kelly och Anna var på bio nyss. Hur många lingon finns det i världen såg vi & jag fick världens skrattnojja! Alltså hur mycket jag än försökte sluta skratta så gick det inte, det var typ fullkomligt omöjligt! Näsborrarna fladdrade & tårarna sprutade åt alla håll. Kelly blev lite suris på mig för hon tyckte jag skratta toooo muuuuch!? Hur man nu kan göra det. Kan bero på att hela bion var tyst utom jag. Så fort dem i filmen öppnade munnen flabba jag! Hahaha ni måste verlkligen se filmen den är lätt sevärd. Jag måste se den snart igen mihihi. Jag och Kelly bölade lite också den var lite sorglig i slutet typ! Ledig imorgon och resten av helgen så det ska firas med ett glas oboy och mycket sömn plus LÖN imorgon LOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback