Joggingtur..

Jag är alltid ute försent! Idag gick jag upp tio i sex och min buss går tjugo över och ändå får jag springa till bussen?! Fattar inte, var morgon är jag ute på en joggingtur för att hinna med den förbaskade bussen. Jag kommer nog heller inte lära mig att gå upp tidigare för att sedan kunna gå till bussen. Hur mycket jag än vill och försöker så går det inte att gå upp utan att ha snoozat i minst femtio minuter! Jag får väl ha det som ett mål någon gång i mitt liv så det blir någon ordning. Och vad jag än gör så går tiden alltid dubbelt så snabbt på morgonen? Jag tror inte jag är ensam om att känna på detta vis och jag tror att det går att göra något åt det frågan är bara vad? Och NEJ det är inte "bara att gå upp".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback