Slemmig flabb?!

Alltså hahahahaha! Jag ligger i soffan och tänker lite på de olika skådespelarna som var med och där var två st som var så jävla roliga! Hon med en flabb som mestadels var uppbyggd av slem? Kan fan inte komma på vad hon hette, tror det var Kristina eller ngt sånt! Mahaha vad sjuk hon var eller så är det bara jag men allt hon gjorde var liksom as roligt! Känner mig inte det minsta dum som flabbar åt henne så mycket! Vet inte hur jag ska förklara henne men tänk er själva, hon var typ 1.10 lång hade 27 i skostorlek och massa slem i hela flabben (lite krydd). Detta måste låta så jävla b när ni läser detta men för mig som sett henne är hon sjukt rolig att se på synd bara att man inte förstod vad hon sa (ibland). Härlig kvinna om ni frågar mig (jajemensan)! Sen har vi den andra han är med i Ica reklamen inte jerry utan han som det ser ut som att han fått ngt tungt i huvudet så ansiktet typ har tryckts inåt?! Alltså Hahahaha han kliade sig i huvud igenom 1h 30min men fyfan vad kul det var! Jag menar inte att vara elak eller förnedrande på ngt sätt men ack vad dem gjorde hela filmen & hela min kväll Detta inlägget blev jätte luddigt och jätte onödigt men måste skriva av mig! Jag tror ni förstår att jag är övertrött. GODNATT Tack för ikväll babes Mihihi leeeeeif <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback